Girlpower!

Sovrummet blir tjejigt så det så! Jag som bestämmer, rosa och vitt ska det va! Jag tycker det är hur fint och fräscht som helst med vita hyllor, klassiga parfymflaskor i rosa och smådekorationer i rosa på vitt! Har sett hur många som helst som har hyllor endast för samlingar av victorias secret bodymist och det ser ju hur fint som helst ut med de fina flaskorna. När jag renoverar tänker jag såklart att det är jag som bor i huset och ja detta sovrummet skulle jag trivas hur bra som helst i!
Romantiskt och tjejigt. <3
Blomslingan som hänger så fint på spegeln är en helt vanlig tråd trädd med ihopknycklade rosa silkespappersbitar.
Väskan på sängen är en av alla smågrejerna jag tog ner från vinden. När väskan bara ligger där på sängkanten får jag en känsla av att tjejen glömt den i all hast när hon gjort sig iordning för valborgsfirandet. ;)
Flaskorna är gjorda av rosa papper och vitt papper som jag ritat på. Sedan har jag vikt dem och täckt dem i tejp för att få glans på dem. Knopparna är två små guldpärlor som jag hade liggandes i en burk. Hyllan är vikt kartong täckt i vit kontaktplast. :) Vi ses snart! <3
Lundby - Lundbydockskåp - bedroom - blomslinga - girlpower - hylla - pink - pyssla - renovera - romantiskt - rosa - sovrum - spegel - tjejigt - victoriassecret - vitt
Lillan

Såååå coolt