Badrumsuppdatering

Nu har det hänt mycket i badrummet kan jag säga. :D Jag fyllde år i veckan och av både syster och bror fick jag badrum! Som det kan bli hehe. Det jag fick av min bror och hans flickvän ska jag istället få bytt till ett kök. Det blir toppen! :D  Så himla glad! Jag har sådana visioner för köket haha. Men jag fick också ett presentkort av dem på scrapbookingaffären som jag nämnt innan! Affären heter porslinsblomman och har en onlineshop på nätet vid namn www.scrappweb.se om ni vill se själva. ;) Massor av fina blommor som jag funderar på att köpa till dockskåpet!
Återigen till badrummet, det är så finfint enligt mig och så roligt att pyssla med.
Här har jag använt mig av ett par gamla hörlurar och tagit bort gummit och klippt av sladden.
Sedan klippt av en tops och trätt in sladden i topsen. Även täckt över den fula baksidan med kontaktplast.Satt upp den på en plastbit med en igenomklippt pärla som hållare. Självaste av och på grejen där man sätter på vattnet är någon liten metallgrej man brukar få när man köper möbler på ikea tror jag, vet ej haha hittade den med massa andra i en låda här hemma. Jag har inget bra fäste eller lim att använda så för tillfället sitter det mesta fast med vit häftmassa.
Har fotat väldigt nära så man ser de små skavankerna men när man bara kollar in i badrummet så ser det fantastiskt ut!
Här har jag tagit en glasspinne och några runda små guldringar man använder vid smyckestillverkning. Jag bände upp dem och stoppade i en pärla. Sedan fäste jag med häftmassa vilket man ser ganska tydligt. Försöker komma på något bra att få de att fastna utan att det ska synas! Hur?! TIPS TACK! Behöver även små handdukar att hänga i.. Får se vad det blir för sorts tyg...?
Ni kan ju även se det fina nya badrummet från Stockholm-serien! Love it! Älskar spegeln och handfaten. Duschen har jag gjort själv med grillpinne och plastkartongen jag fick badrummet i. Mattan har jag klippt ut från ett tyg som min pappa tillverkar, någon slags filt. Den lilla ståplattan framför duchen är gjord av klippta glasspinnar. Frågor på detta? Bara till att kommentera om ni undrar något eller om jag glömt säga något! :) Ses!
Lundby - Lundbydockskåp - badrum - dusch - duschmunstycke - handdukshängare - present - renovera - renoveradockskåp - stockholm - stockholmserien - ståplatta - toa - toalett - växt
Läsare

Wooow herre min Gud vad kreativ du är!!

Johanna wogel

Åhh jättefint ju!